نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال

  • کد خبر: ۲۲۵۰۲۰
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال
تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ فرداشب (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) در استادیوم آلیانتس‌آرنای مونیخ به مصاف هم می‌روند.

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی شروع می‌شود که ۴ تیم بایرن مونیخ، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و دورتموند برای رسیدن به مسابقه فینال با هم رقابت می‌کنند.

بایرن مونیخ در دو بازی رفت و برگشت و به سختی آرسنال را شکست داد و خودش را به این مرحله رساند. در سوی مقابل، اما کار رئال مادرید برای رسیدن به این دور از بازی‌ها اصلا آسان نبود. سفید‌های اسپانیا به سختی و در ضربات پنالتی منچسترسیتی را از گردونه رقابت‌ها کنار زدند تا در این مرحله حاضر باشند.

این دو تیم تا بحال در ۲۶ مسابقه به مصاف هم رفته اند که سهم بایرن مونیخ ۱۲ برد و سهم رئال مادرید هم ۱۱ پیروزی بوده و ۳ مسابقه دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. نکته جالب اینکه در طول این ۲۶ مسابقه هر دو تیم ۴۲ گل به ثمر رسانده اند و در این بین رونالدوی پرتغالی با ۹ گل زده بهترین گل‌زن مادریدی هاست و جیوانی البر برزیلی هم با ۴ گل زده، این عنوان را در بین باواریایی‌ها به خودش اختصاص داده است.

با اعلام رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) کلمنت تورپین از فرانسه قضاوت این بازی حساس را برعهده خواهد داشت. کمک‌های تورپین در این دیدار دو هموطن او به نام‌های نیکلاس دانو و بنجامین پاژه خواهند بود و ژروم بریسار از فرانسه نیز به‌عنوان داور VAR (کمک داور ویدیویی) انتخاب شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->